Un magazin din Germania ofera clientilor posibilitatea sa-si gaseasca un partener
Un magazin din Germania ofera clientilor posibilitatea sa-si gaseasca un partener

Germania se află într-un fel de carantină totală, singurele magazine deschise fiind supermarketurile de un de populația să își poată face cumpărăturile. Astfel, un magazin din Germania își invită clienții să-și găsească pereche într-o zi dedicată lor.

Nemții au ajuns să își caute parteneri la supermarket din cauza restrictiilor impuse de coronavirus

Un magazin din Germania își invită clienții să-și găsească perechea într-o zi dedicată lor. Din cauza restricţiilor impuse de pandemia de coronavirus, supermarketurile au rămas în Germania unele dintre puţinele locuri unde se mai poate socializa.

Astfel, lanţul comercial Edeka din oraşul bavarez Volkach îi invită pe cei dornici să cunoască un partener să vină la cumpărături în supermarketul său în fiecare vineri între orele 18 şi 20, pentru a încerca astfel să-şi găsească perechea în vreme de epidemie de coronavirus.

Supermarketul, singurul loc de socializare pe timp de pandemie, in Germania
Supermarketul, singurul loc de socializare pe timp de pandemie, in Germania

Cumpărături pentru cei singuri

Supermarketul oferă de doi ani acest serviciu de +shopping pentru cei singuri+, dar coronavirusul şi restricţiile pe care acesta le-a adus au făcut în aşa fel încât tema +inimioarelor+ să devină un element de atracţie”, a povestit managerul supermarketului, Christoph Kolb, la postul Bayerischer Rundfunk.

Astfel, la intrarea în centrul comercial, clienţii care doresc să-şi găsească acolo perechea poartă un semn distinctiv în formă de inimă, cu un număr de identificare.

Cum își găsești partenerul la supermarketul Edeka

Tot ce trebuie să facă estesă se plimbe aşa printre rafturi în căutarea produselor pe care vor să le cumpere.

Când cineva se intersectează cu o altă persoană care poartă de asemenea acel semn şi îi place de ea, nu trebuie decât să noteze numărul său de identificare şi să completeze un formular cu sugestii prestabilite, cum ar fi ”M-aş bucura să te cunosc mai bine în timp ce ne plimbăm pe malurile râului Main” sau ”M-aş bucura să ne întâlnim la un suc de portocale la sectorul de fructe”.

Ce rol au angajații magazinului

Apoi, un angajat al supermarketului strigă numărul printr-un difuzor şi îi înmânează mesajul persoanei dorite, ori îi dă acesteia datele de contact împreună cu un mesaj lăsat de cealaltă persoană interesată de combinație.

Această iniţiativă nu este singura particularitate a respectivului supermarket, unde sunt expuse şi mai multe reproduceri ale unor opere în stilul ”pop art”.

Supermarketul spațiu de recreere creativă

Printre ele se regăsește şi piesa ”Banana Split” a artistului american Mel Ramos, care ilustrează o femeie dezbrăcată întinsă în poziţie rezemată într-un castron cu acest desert. Sfârcurile femeii au fost însă acoperite, în urma plângerilor unor clienţi.

Astfel, supermarketul este și un ”spaţiu de relaxare creativă”, după cum îl descrie Steven Schellhorn, unul dintre responsabilii centrului comercial, ce numără 65 de angajaţi, în marea lor majoritate tineri.